Instrukcja do rejestracji online

REJESTRACJA ON-LINE - Instrukcja dla pacjentów.
1. Aby rozpocząć korzystanie z usługi rejestracji online, należy posiadać Kartę Zdrowia Pacjenta, którą pacjenci mogą wygenerować rejestrując się na stronie www.osoz.pl (Aktywuj konto zdrowotne).
UWAGA:
Jeśli pacjent posiada już konto i Kartę Zdrowia Pacjenta w Ogólnopolskim Systemie Opieki Zdrowotnej (OSOZ), przed pierwszą rejestracją online powinien dostarczyć numer swojej karty do przychodni (osobiście, telefonicznie lub mailowo).

2. Po dokonaniu aktywacji karty można od razu korzystać z systemu rejestracji online.

3. Zgłoszenie na wybrany termin w systemie rejestracji jest każdorazowo potwierdzane przez rejestratorkę.Warunkiem przyjęcia pacjenta w wybranym terminie jest zaakceptowanie wizyty przez rejestratorkę i uzyskanie statusu wizyty 'Potwierdzona'. Aktualny status danej wizyty można sprawdzić w zakładce 'Moje wizyty' na stronie rejestracji.
UWAGA:
Potwierdzenia są wysyłane do systemu rejestracji w godzinach pracy przychodni. Zgłoszenia na wybrany termin, wysłane poza godzinami pracy przychodni będą potwierdzane w najbliższym możliwym terminie.

4. Zgłoszenie na wybrany termin wizyty w systemie rejestracji online powinno być dokonane najpóźniej na 2 godziny przed rozpoczęciem wizyty.

Krok po kroku - Umawianie wizyty do lekarza
1. Wejdź na stronę www.cmreymonta.pl
2. Wybierz w prawym górnym rogu opcję "REJESTRACJA ON-LINE"
3. Zaloguj się wpisując login (nazwa użytkownika) i hasło, które podałeś podczas aktywacji.
4. Po kliknięciu "zaloguj" możesz zarejestrować się na wizytę do lekarza wybierając dogodny dla siebie termin.
UWAGA!
Warunkiem przyjęcia pacjenta w wybranym terminie jest zaakceptowanie wizyty przez rejestratorkę i uzyskanie statusu wizyty "Potwierdzona".
Aktualny status danej wizyty można sprawdzić w zakładce 'Moje wizyty' na stronie rejestracji.

ODWOŁANIE WIZYTY:
W sytuacji, w której z różnych względów nie mogą Państwo skorzystać z wizyty, serdecznie prosimy o jej odwołanie. 
Nieodwołanie wizyty to jedna z przyczyn ograniczonej dostępności do lekarzy. Pamiętajmy, że odwołanie wizyty nawet na godzinę przed jej zaplanowanym terminem, może umożliwić innym pacjentom skorzystanie z pomocy. Być może i Ty kiedyś będziesz w takiej sytuacji.
Za pośrednictwem swojego konta on-line, czynność tą mogą Państwo wykonać niepóźniej niż 2 godziny przed planowanym terminem konsultacji. Jeśli natomiast do wizyty zostało już mniej czasu - wówczas bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z naszą rejestracją pod nr tel. (22) 761-66-85; 22 763-11-60; kom.:508-427-156 lub na e-mail: nzoz1@onet.pl

UWAGA:
W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów w systemie on-line z zarejestrowaniem nowego użytkownika, logowaniem lub umawianiem wizyt  - prosimy o kontakt o kontakt telefoniczny z naszą rejestracją pod numerem  tel. (22) 761-66-85; 22 763-11-60  lub tel. kom.: 508-427-156 - nasi pracownicy postarają się Państwu pomóc rozwiązać problem oraz wyjaśnić ewentualne niejasności i wątpliwości.